sâmbătă, 26 iulie 2014

Gelozia mea mă duce la depresie



Am trecut de 23 ani şi de peste doi ani sunt singură. Am avut o relație care funcționa excelent, dar brusc totul s-a stricat şi nu am mai putut fi fericită.
 Mica mea problemă este că sunt geloasă, mult prea geloasă. Nu ar trebui și sunt conștientă. Când eram împreună nu era nico problemă, dar atunci când nu ne puteam vedea, pentru o săptămână sau două, atunci când el nu-mi răspundea la niciun mesaj pe care l-am lăsat aveam lacrimi în ochi, mă simţeam neajutorată, iar nervii mei o luau pur şi simplu razna.
Nu știu de ce, dar îmi dau seama că această problemă s-a agravat în ultima perioadă, de când sunt singură şi plâng permanent. Pentru a evita acest tip de anxietate, acest tip de disconfort mănânc mult şi am tendinţa de a lua proporţii.
Nici măcar nu știu dacă am avut cu adevărat un anumit motiv să cred că el m-a înşelat sau nu. Am fost rea cu el, reacția mea a fost una de "tortură" .
Știu că m-am poticnit mereu în viaţă într-o gândire plină de lucruri negative, care m-a afectat pe plan emoţional. Nu știu cum să scap de chestia asta ... nimeni nu știe acest lucru, sau puteţi să-mi daţi un sfat? Am oare farmece făcute? Vă mulţumesc anticipat.

                                                             Dolores, Casablanca




Am deschis cărţile mele pe fotografia pe care mi-ai trimis-o şi pot să spun cu certitudine că ai farmece făcute şi o angoasă puternică care se trage dintr-o făcătură de care însă te pot scăpa.
Nu dispera şi încearcă să gândeşti întotdeauna pozitiv! Lucrurile tale se pot aranja, vei avea un viitor fericit şi liniştit.

                                                         Tămăduitoarea Sultana


Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu