marți, 15 iulie 2014

Am să-l pierd definitiv sau nu?



Dragă Lucia,
Am mari probleme şi foarte complicate în cuplu. Soţul meu vrea să mă părăsească. Suntem împreună de 7 ani şi căsătoriţi de aproape 4 ani. Avem o fetiţă.
 Mi-a spus că vrea să mă lase pentru că nu mai are niciun sentiment pentru mine, că nu are nimic să-mi reproşeze, că m-a iubit enorm dar că acum această dragoste mare a lui a pierit, că s-a stins, că nu mă mai vrea. După multe certuri şi plânsete, am pus cărţile pe faţă, am încercat să-l conving, am reuşit să obţin un răgaz din partea sa însă nu s-a întâmplat nimic, s-a răzgândit imediat.
Nu l-am înţeles deloc. Toate explicaţiile lui mi s-au părut pur şi simplu puerile şi fără substanţă. Cred totuşi că pot să-l fac să renasc dorinţa pentru mine, am multe idei în acest sens, însă am nevoie şi de ajutor. De aceea ţi-am scris, doamnă Lucia.
Sexualitatea noastră a căzut în rutină. Va fi din nou îndrăgostit de mine? Am să-l pierd definitiv sau nu? Vă rog să mă ajutaţi, acum am nevoie mai mult decât oricând de ajutorul şi de sfaturile tale.

                                                    Narcisa, Valencia, Spania



La deschiderea cărţilor de tarot mi s-a arătat că soţul tău are pe altcineva, o femeie la care ţine foarte mult. Din păcate, cred sincer că eforturile tale vor fi inutile, deoarece acest bărbat chiar nu te mai iubeşte şi pare hotărât de a termina căsnicia cu tine. Totuşi, dacă vrei să încercăm o reconciliere, sună-mă.

                                                        Tămăduitoarea Lucia



Contact:      0764.150442, 0749.131182
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu