vineri, 18 iulie 2014

Tămăduitoarea Danusia m-a salvat de un blestem puternic



Mă numesc D. Lia, sunt din Timişoara, am 38 de ani şi sunt stabilită de 13 ani în Germania. În urmă cu puţin timp viaţa mea a luat o turnură disperată... soţul mă părăsise pentru o bună prietenă de-a mea, cea care îmi era angajată la firma pe care eu şi soţul meu o administram. Tot atunci ajunsesem în prag de faliment..


Ca şi cum toate acestea nu erau de ajuns, fetiţa noastră, în vârstă de 7 ani începuse să tresară din pat şi să-şi facă nevoile pe ea. Am fost la medici şi niciun rezultat. Înainte plănuisem cu soţul meu nunta de argint iar acum, dintr-o dată, nu ne mai înţelegeam şi problemele tot apăreau... eram disperată.... şi am apelat la căutarea pe internet pentru găsirea unui remediu în ceea ce priveşte situaţia fetiţei mele şi a căsniciei noastre.
Căutând, am dat de datele de contact ale doamnei Danusia  care era recomandată de multe persoane în ceea ce priveşte tainele tămăduirii şi a dezlegării farmecelor, blestemelor etc... Am sunat şi nu mare mi-a fost mirarea să mă întâmpine o voce caldă... iar eu neoprindu-mă din lacrimi şi necrezând că am să mai văd vreodată fericirea, dânsa mi-a verificat cazul pe baza datelor personale spunându-mi că este vorba de un blestem. În direct prin telefon mi-a început un descântec, o lucrare, eu fiind de acord.
Din prima şedinţă mi-a readus liniştea sfletească şi înapoi pe soţul iubitor de mine.. iar acum, suntem o familie fericită.. iar copilul meu este un copil sănătos.
Afacerile îmi sporesc pe zi ce trece. Nu ezitaţi!! Merită să o contactaţi căci într-adevăr este o minune dumnezeiască. FELICITĂRI, DOAMNĂ DANUSIA.

                                                               D. Lia, Germania


Contact:  Tel: 0726.425.357, 0742.176421
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu