joi, 24 iulie 2014

Mulţumiri pentru clarvăzătoarea Cassandra Buzea



Pe această cale aduc mii de mulţumiri clarvăzătoarei Cassandra pentru binele pe care mi l-a făcut recent.
 Căzusem în patima beţiei, am fost afemeiat şi am urmat diverse tratamente pentru a renunţa la viciile mele majore, dar fără niciun rezultat. Dar cu harul ei nepreţuit, clarvăzătoarea Cassandra a reuşit să mă scape definitiv de ele şi îi sunt profund recunoscător.

                                                               Nelu, Milano, Italia


 Mulţumesc şi pe această cale talentatei clarvăzătoare Cassandra pentru binele făcut mamei mele.
În urma unui accident de maşină aceasta a stat în comă aproape o un an şi am crezut cu toţii că nu-şi va mai reveni niciodată. Dar clarvăzătoarea Cassandra a reuşit să o readucă la viaţă, şi asta numai cu ajutorul harului său. A fost un adevărat miracol !
Mulţumesc pentru ajutorul său nepreţuit !

                                                    Lavinia, Nisa, Franţa




Contact: 0752.908353, 0725.860920
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu