sâmbătă, 19 iulie 2014

Tămăduitoarea Danusia m-a ajutat să rămân însărcinată



Opt ani la rând am umblat pe la diferiţi medici şi clinici particulare dar nu reuşeam să rămân însărcinată.


Citind despre doamna Danusia că poate face minuni, am apelat la dânsa iar după o scurtă verificare în cărţile de tarot mi-a dat un rezultat foarte direct şi tranşant, acela că am fost blestemată şi mi s-au făcut farmece de a nu putea da naştere unui suflet pe acest pământ.
Urmându-i sfaturile, m-a dezlegat de acest blestem iar acum am un copil.... îi mulţumesc din suflet căci a fost într-adevăr un miracol deoarece îmi pierdusem orice speranţă iar acum sunt fericită.. Dumnezeu să-i dea multă sănătate doamnei Danusia.

                                    Enache Cristina, 35 ani, Bucureşti


Contact:  Tel: 0726.425.357, 0742.176421
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu