luni, 7 iulie 2014

S-a aruncat în braţele unei verişoare de-a mea



Stimată doamnă Corina Medeea,
Vă scriu pentru că nu mai am altă speranţă. După o ceartă uriaşă, în care partenerul meu m-a insultat, s-a răzbunat crunt şi s-a aruncat în braţele unei verişoare de-a mea, spre marea mea disperare. Vai, ce mult am plâns.
Sunt disperată şi simt că nu pot trăi fără el. Ce să fac? Are vrăji făcute pentru a sta alături de ea? Mama ei se ocupă cu magia (dar nu este vrăjitoare) şi cu siguranţă a ajutat-o.
Refuz să cred că l-am pierdut. Am mare nevoie şi neapărat de sfaturile dvs. Ce să fac? Ajutaţi-mă, vă rog. Numai dvs. puteţi!

                                                         Manuela, Florenţa



La deschiderea cărţilor de tarot pe poza lui am văzut că tot ceea ce ţi se întâmplă este din cauza unei femei în vârstă, probabil mama ei. Dar nu dispera, lucrurile se pot rezolva. Pot să dezleg aceste vrăji. Sună-mă !

                                   Tămăduitoarea Corina Medeea

 


TĂMĂDUITOAREA SUFLETELOR CORINA MEDEEA 
CONTACT Tel.: 0726.520866, 0749.306824
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu