miercuri, 1 octombrie 2014

Când nimic nu mai merge



Vă declar că sunt într-o relație de doi ani și jumătate în care trăim mai mult sau mai puţin împreună pentru că nu ne prea înţelegem, cel puţin în ultima perioadă de timp.


La început nu ne faceam griji căci totul mergea excelent, în special în primul an al relaţiei noastre, dar acum am impresia că totul se duce de râpă şi chiar nu ştiu de ce.
Ceva îmi scapă. El este mereu confuz, nu mă mai atinge și atunci când încerc să-l iubesc este un adevărat dezastru.
Nu știu ce să fac. Am încerca o mulțime de lucruri, trucuri de femei, sunt foarte deschisă, dar nimic. Sunt cu adevărat disperată şi cred că cineva i-a făcut rău prin magie neagră. Cer expres să mă ajutaţi!


                                                          Lidia, Monte Carlo


Magia neagră l-a prins cu putere în ghearele ei şi nu-l lasă. Are nevoie de ritualuri şi eu pot să te ajut cu adevărat! Sună-mă pentru detalii.


                                                         Vrăjitoarea Brăţara




Telefoane: 0764.588027,0727.289524, 0744.211524
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu