luni, 27 octombrie 2014

A fugit cu cea mai bună prietenă a mea!



La sfârșitul lunii trecute, prietenul meu mi-a cerut să se întoarcă la mine şi să-l accept, așa că am început să mă gândesc serios la propunerea lui.
Ne-am despărţit din cauza unei trădări. A fugit cu cea mai bună prietenă a mea!
Trebuie să vă spun că mi-am pierdut încrederea în prietenul meu pentru că m-a trădat mişeleşte. Nu am fost în stare să uit gestul lui urât iar acum vrea să ştergem cu buretele această poveste, ca şi cum nu s-ar fi întâmplat nimic. Ce să fac? Mi-a făcut farmece ea sau el? Îmi merge tare prost şi mă simt pierdută.

                                                             Julieta, Rotterdam

Acest băiat nu este jumătatea ta. El are farmece făcute, nu tu! Aşa am văzut în deschiderea cărţilor mele.


Cel mai bine ar fi pentru tine dacă l-ai lăsa baltă cu viaţa lui şi nu te-ai mai încurca cu el. Este sugestia mea. Dar dacă nu vrei, vino să-i fac un ritual pentru a-l scăpa de farmece.

                                                     Tămăduitoarea Atena



Contact:
0722 .767 313, 021.6682816, 0744. 993 930, 0762. 111 422
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu