vineri, 10 octombrie 2014

Calvarul vieţii mele a început în urmă cu un an



Mă numesc Sergiu Daniel, sunt din Italia şi pe acestă cale vreau să-i mulţumesc d-nei Rahela. Calvarul vieţii mele a început în urmă cu un an. Dintr-o dată, fără să înţeleg de ce, m-a părăsit iubita mea fără să-mi dea nicio explicaţie.


Toată viaţa mea se schimbase în rău, afacerea mea se pierdea, mă părăsise norocul. Am apelat la foarte multe persoane dar fără nicio rezolvare. Îmi pierdusem toată speranţa că o să mai fiu fericit, până când un prieten mi-a zis totuşi să mai încerc la d-na Rahela.
Am sunat şi din prima şedinţă am simţit cum viaţa mea se schimbă în bine  şi la scurt timp Daria s-a întors la mine şi suntem împreună. Îi mulţumesc din tot sufletul d-nei Rahela.

                                                                   Sergiu Daniel, Italia


Contact: 0734.534009, 0748.361232
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com
 Vizitaţi şi site-ul meu www.clarvazatoarearahela.eu
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.international-witches.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu