luni, 13 octombrie 2014

Știu foarte bine că are o prietenă



Sunt o femeie ciudată, romantică, care a întâlnit un bărbat în urmă cu 2 ani la Atena.
La început totul a fost bine, desigur, am dat cale liberă sentimentelor şi jurămintelor fără oprelişti...
Tocmai se despărţise de iubita lui şi i-am căzut în plasă. De îndată ce am început să avem proiecte mici, m-a lăsat baltă.
M-a lăsat la începutul lunii ianuarie, anul trecut. A trimis sms-uri în care îmi spunea că a întâlnit o altă femeie, tot la Atena!
Din acel moment nu l-am mai văzut. Dar în urmă cu trei luni, a reapărut brusc în viaţa mea. Am fost un pic supărată pe el pentru că de fiecare dată mă suna în miez de noapte să-mi spună că ne întâlnim din nou și apoi nimic.
Nu l-am jignit. I-am spus doar ceea ce aveam de spus. I-am cerut totuşi scuze pentru că m-am lăsat un pic dusă de val, l-am sunat apoi dar nu mi-a răspuns. Știu foarte bine are o prietenă. Mă trădează! Dar mai poate oare să fie al meu? I-a făcut sau nu farmece? Ce să cred? Ce?

                                                   Giulianna, Nicosia, Cipru

Acest bărbat este încolţit de două femei care şi-l revendică iar tu nu ai nicio şansă să rămâi cu el, aşa mi se arată în cărţile mele de tarot. Dacă vrei totuşi, atunci sună-mă ca să văd cum te pot ajuta. Nu este însă jumătatea ta!

                                                      Tămăduitoarea Sultana





Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi paginile ei de pe site-urile:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu