duminică, 5 octombrie 2014

Oare cine mi-a legat cununiile?



Sunt o femeie de aproape 35 de ani. Dorind neapărat un copil de la logodnicul meu, cu care am fost cu timp de 4 ani, am ajuns să-i dau un ultimatum după ce plâns timp de 3 ani și m-am confruntat cu un refuz categoric.
Astăzi suntem însă separați. Simt un gust amar, deși cred că am luat decizia corectă. Nu nu cred că am procedat corect. În cele din urmă consider că a fost o nebunie de-a mea, iar problema cu copilul a fost doar o manifestare, printre multe altele.
Am constatat, de asemenea, vina lui Gelu pentru egoismul său feroce care nu lua în considerare dorințele și nevoile mele și care a negat în mod constant problema, în ciuda torentele de lacrimi vărsat de mine pentru el.
Ei bine, astăzi sunt singură! La aproape 35 de ani încă nu am viaţa mea, nu am construit nimic durabil, și trebuie să spun că e destul de înfricoșător viitorul din această perspectivă.
Oare cine mi-a legat cununiile? Sunt tristă permanent şi abandonată de soartă.

                                                        Vera, Napoli, Italia

Din păcate, răspunsul este că ai cununiile legate de către o femeie în vârstă din familia lui. Vino la mine ca să rezolvăm problema care te macină. Sună-mă urgent!

                                            Vrăjitoarea Izabela Sara




Contact: 0762.395098
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu