sâmbătă, 4 octombrie 2014

Vrea să se separare de soţia lui



M-am întâlnit recent cu un bărbat care mi-a spus situația sa. Mi-a lăsat senzația că vrea să se separare  de soţia lui și spiritual l-am înţeles. Dar trăiesc sub același acoperiș, de dragul copiilor lor.
Am început o relație cu acest om pentru că îmi place foarte mult. Ieri i-am spus că nu văd însă niciun viitor în relația noastră.
Mi-a spus că fosta lui soție este foarte nemulțumit de faptul că el doarme în altă cameră și vrea să facă o custodie comună, dar au totuşi casa în comun. Ea va merge trei zile pe săptămână, pentru a dormi la un prieten...
Mă simt responsabilă pentru această schimbare de poziție, dar fără un progres real în relaţia pe care o am cu acest bărbat, Tony se numeşte. Simt că este chiar mai complicat decât pare acum!
Ţin  enorm de mult la el şi nu aş vrea să-l pierd. De asemenea, vreau ca el să mă protejeze. Ce să fac? Are cumva farmece făcute de către tipa asta?

                                               Luiza, Munchen, Germania

Este o relaţie complicată, desigur. Soţia lui îl iubeşte încă şi i-a făcut vrăji pentru a-i lega cununiile. Sună-mă ca să vedem ce putem face ca să fii cu el.

                                                      Tămăduitoarea Sultana





Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi paginile ei de pe site-urile:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu