miercuri, 15 octombrie 2014

Mi se întâmplă numai lucruri ciudate, care ţin de paranormal



Fostul meu prieten a început să mă caute cu asiduitate şi de atunci, mi se întâmplă numai lucruri ciudate, care ţin de paranormal, de parcă aş fi vrăjită.
Mi-a spus că mă iubește, putem fi din nou împreună. Este foarte insistent şi-mi dă multe dovezi de dragoste. Ce crezi că ar trebui să fac ? Am oare vrăji făcute?

                                                                  Maria, Berlin

Se pare că cineva ţi-a făcut ritualuri de magie neagră în scopul de a te subjuga. Poate chiar el! Sună-mă pentru detalii.

                                    Clarvăzătoarea Maria Câmpina




 Contact : 0723.899909, 021.6676516
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
www.international-witches.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu