sâmbătă, 11 octombrie 2014

Simt că este încă cu fosta lui soţie



Există un bărbat cu care mă văd în mod regulat și, deși eu zic suntem prieteni, uneori, mă întreb dacă încercăm să ne apropiem sau nu.
Ce este frumos este participăm la o mulțime de activități împreună, sau cu prietenii, mergem mult pe jos, mergem la munte şi la mare, facem sport cu bicicleta, și chiar dans (dans de societate), iar acum ne-am propus să mergem la o plimbare călare.


Îmi oferă motive în mod regulat să fiu zi de zi cu el şi am început să-i cunosc cercul de prieteni si el pe al meu.
Este un om blând și de ascultare și m-am trezit spunându-i că am avut încredere în el. Fizic e drăguț.
Partea proastă este că el a fost deja căsătorit câteva luni acun câţiva ani, dar nu mi-a ascuns asta! Mi-a spus că a ieșit cu cineva și că au avut o relaţie serioasă.
Simt că este încă cu acea persoană, că mă trădează! Este oare adevărat? I-a făcut vrăji ca să nu fie cu mine?

                                                             Andreea, Luxemburg

Am deschis cărţile mele pe fotografia lui şi am văzut că are farmece făcute prin magie neagră să fie la cheremul unei femei.
Se pot dezlega printr-un ritual sau două. Voi încerca, dacă vrei. Sună-mă!

                                                       Clarvăzătoarea Roxana




Contact: 0744.400177, 0737.570959
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu