vineri, 10 octombrie 2014

Am mari dubii că sunt înşelată



Am avut sentimente de iubire faţă de prietenul meu, în ciuda comportamentului lui ciudat, de om duplicitar cu mine.
Am mari dubii că sunt înşelată de acest băiat, pentru care mi-am pus tot sufletul. Îl iubesc şi nu vreau totuşi să-l pierd. Cred că are foarte multe calităţi. Dar el nu vrea să admită că mă înşală cu o vecină, prietenă de-a mea, din păcate!
Prietena mea, care este frumoasă şi cam mironosiţă, de asemenea neagă că ar avea o relaţie cu el! Opinia mea este că ei joacă teatru cu mine şi-şi fac ploile, cum se spune. Sunt sau nu trădată de el?
Mulţumesc mult pentru sinceritate.

                                                         Narcisa, Berlin

Prietenul tău nu este sincer cu tine. Da, te înşală cu o femeie din anturajul tău, probabil cea pe care o bănuieşti.
Dacă ţii la el şi vrei să-l scapi de ea, vino la o şedinţă magică la mine. Sună-mă pentru alte detalii utile.

                                              Tămăduitoarea Sultana




Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi paginile ei de pe site-urile:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu