miercuri, 8 octombrie 2014

M-am certat cu iubitul meu



După trei luni, cu puţin curaj i-am trimis un sms ca să îngropăm securea războiului, dar cred că abia aştepta acest moment de slăbiciune din partea mea.
I-am spus că nu am vrut să-l ţin departe de mine şi că doream să continuăm relația noastră. Eram plină de fericire, cred vă imaginaţi.
Și culmea, mi-a spus pe un ton agresiv că între noi s-a terminat totul, m-a trimis la plimbare!

 
Am evitat un conflict major dar sper, de asemenea, va veni vremea să putem discuta normal. Îmi pare rău de ce s-a întâmplat între noi, nu vreau să-l pierd prosteşte. 
Nu înțeleg reacția lui. Poate că cineva i-a făcut farmece ca să nu mai fie cu mine, cred. Poți să mă luminezi?

                                                                                Beatrice, Napoli

Prietenul tău joacă teatru. Deja are o relaţie serioasă cu alta şi ea i-a făcut farmece puternice ca să fie sigură că va fi pe veci al ei. Te pot ajuta!
Sună-mă şi vino la o şedinţă de magie la mine.

                                           Tămăduitoarea şi vizionara Ecaterina

Contact: 0742.697776, 0743.831809
Vizitaţi şi pagina mea de pe site-urile:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu