duminică, 26 octombrie 2014

Am aflat că mă înşală cu altul



De aproape doi ani sunt într-o relație cu o femeie superbă, sexy şi bună la suflet, minunată. Am fost foarte fericit ..
Până acum două luni când am aflat că mă înşală cu altul, chiar bunul meu prieten. Oare i-am "greșit"  cu ceva?


Sunt cu adevărat devastat de această nouă situaţie pentru mine. Ea este jumătatea mea? Mă mai iubeşte? Avem vreun viitor împreună? Ce să fac? Mi s-au făcut vrăji?

                                                              Bogdan, Marsilia


Ţi s-au făcut vrăji puternice pentru ca frumoasa ta iubită să nu mai stea cu tine, ci cu celălalt.
Trebuie făcut un ritual puternic care să anihileze magia neagră. Sună-mă pentru detalii.

                                   Clarvăzătoarea Cassandra Buzea


Contact: 0752.908353, 0725.860920
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu