marți, 21 octombrie 2014

Cred sincer că am fost blestemată



Fostul meu iubit a început să mă frecventeze brusc deoarece i-am căzut iar cu tronc, cum se spune.


Încă mă iubeşte enorm, susţine el. Să-l cred sau nu? M-a trădat cu o vecină, apoi l-am iertat. M-a trădat cu o colegă şi tot aşa.
Ce bază să-mi mai pun în el? Merită? Eu cred sincer că am fost blestemată şi că am cununiile legate. Care să fie adevărul?

                                                          Maria, Nisa, Franţa

Asupra femeilor din familia ta şi implicit şi asupra ta există un blestem vechi, de care te pot scăpa numai după o serie de ritualuri speciale.
Vino la cabinetul meu să rezolv acest caz complicat!

                                   Clarvăzătoarea Cassandra Buzea


Contact: 0752.908353, 0725.860920
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu