sâmbătă, 4 octombrie 2014

Vor să-mi ia copilul



Am dat de dumneavoastră în timp ce căutam relaţii despre site-ul www.vrajitoarero.com pe www.alexa.com şi mulţumesc cerului.
Am fost căsătorită timp de aproape 2 ani cu soțul meu, care este belgian și trăieşte în Bruxelles.
Acum, se pare că foştii mei socrii mă urăsc  şi după divorț, o lungă perioadă de timp m-au stresat cu ameninţări şi cu o hărţuială fără sens deoarece le-am lăsat fiul în pace.
În plus, avem, de asemenea, copil de 14 luni dar ei îl vor cu orice preţ. Nu vreau să renunţ la el.
În ultima vreme îmi merege tare prost şi mă tem că mama lui mi-a făcut vrăji ca să mă termine.Vă mulțumesc anticipat pentru răspuns!


                                                     Suzanna, Bruges, Belgia



Da, aşa este, ţi-a făcut farmece ca să te despartă de el şi ca să pună mâna pe copilul vostru. Pot să te scap de ele numai dacă vei participa la o şedinţă magică.
Te rog să mă suni pentru detalii.


                                                                Vrăjitoarea Elena





Contact : +40 723 477 099, +40 753 814 496.
Vizitaţi şi paginile ei pe siteurile





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu