vineri, 17 octombrie 2014

Suntem încă împreună în pofida distanţei



Sunt împreună cu prietenul meu de peste doi ani. Ne-am îndrăgostit în liceu (sunt cu doi ani mai mare decât el), atunci când eram în ultimul an. Bobby a știut de la început că va fi dificil, deoarece a trebuit să merg în Anglia timp de doi ani pentru studii, unde lucrau şi părinţii mei, într-o mare companie multinaţională.


De fapt, am menținut un vis, deoarece suntem încă împreună în pofida distanţei care ne desparte de cele mai multe ori.
l-am dat oricum posibilitatea de a alege să mă țină lângă el, dar m-a lăsat  merg la Londra ca să "mă facă fericită".
Aș spune am lăsat departe visul pentru carieră! Prietenul meu este deprimat. Și pentru faptul eu nu sunt acolo cu el suferă foarte mult, mai ales că nu are are foarte mulţi prieteni.
Cineva mi-a legat cununiile? Mulţumesc anticipat.

                                                            Suzanna, Londra


Ţi-a legat cununiile şi trebuie o vrajă ca să le dezleg. Sună-mă pentru a stabili ce să faci!

                                                  Clarvăzătoarea Sultana

Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu