duminică, 26 octombrie 2014

Prietenul meu m-a părăsit fără regrete



În decembrie 2013, prietenul meu s-au cunoscut cu o prietenă de-a mea şi m-a părăsit fără regrete. Mi-a spus că s-a terminat totul între noi ...
Apoi, după trei luni, a venit la mine acasă spunându-mi că regretă şi că nu va putea trăi fără mine.
Am rămas şocată de schimbarea lui, care m-a pus pe gânduri. Declara solemn că mă iubește enorm și că nu știa cum să se descurce fără mine. Am reluat povestea noastră celebră!


În aprilie 2014 a trebuit să merg la New York, dar cu patru zile înainte de plecarea mea m-a părăsit fără să vorbească cu mine. Nică măcar un adio!
Ce să mai cred? Nu mai ştiu nimic de el. I-a făcut cineva farmece? Mai are vreun rost să-l aştept?

                                                               Vera, Perugia


Acest băiat nu este jumătatea ta, ci o prezenţă pasageră prin viaţa ta. Nu trebuie să-l regreţi!
Nu ai farmece făcute. Sună-mă, ca să-ţi fac totuşi un ritual de protecţie.


                                                               Vrăjitoarea Varşovia


Contact: 0745.695898, 031.4360796
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu