luni, 13 octombrie 2014

Amândoi suntem foarte geloşi



El are o fiică din prima căsătorie și știe că asta mă doare enorm, dar am acceptat situaţia numai pentru că am vrut să rămân cu acest bărbat.
Duc însă o viață dificilă cu el pentru că amândoi suntem foarte geloşi. Primeşte des multe sms-uri şi vorbeşte la telefon cu femeile pe ascuns, sunt foarte revoltată. Destul, i-am spus şi l-am alungat din casa mea, deşi o clipă mai târziu am regretat.
 Cineva nu a vrut să fim împreună? Ne confruntăm cu fenomenul magiei negre? Aşa mi s-a spus.

                                                             Teodora, Londra

Magia neagră poate să distrugă cu uşurinţă cuplurile, ca şi în cazul vostru.
Da, am văzut în ritualul făcut special pentru tine că ai vrăji foarte puternice şi ele te-au înlăturat de lângă el, te-au făcut să-l urăşti. Sună-mă pentru alte detalii.

                                              Clarvăzătoarea Paraschiva




Contact: 0728.747191, 0740.862835
Vizitaţi şi pagina ei de pe site-urie:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu