duminică, 12 octombrie 2014

Am avut încredere oarbă în el



De 5 luni sunt într-o relație cu un prieten al unui prieten din copilărie. Am avut încredere oarbă în Dan și pentru el am fost aproape o nimeni, probabil o târfă de ocazie deşi sunt serioasă!
Pe scurt, pentru că nu am nimic de ascuns, ne-am despărţit. Simt totuşi că am ajuns la această decizie dramatică datorită unei femei. M-a trădat? I-a făcut cineva farmece?

                                        Beatrice, Montevideo, Uruguay

Da, o femeie mautră, probabil mama lui, ţi-a făcut vrăji ca să-l părăseşti. Se pot alunga numai dacă vrei şi-mi trimiţi un obiect de-al lui.

                                                         Tămăduitoarea Elena



Pentru a stabili o şedinţă, sunaţi-mă la:  +40 723 477 099, +40 753 814 496.
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul  www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu