joi, 2 octombrie 2014

Pasiunea mea pentru un bărbat



A avea o pasiune pentru un bărbat este o afacere și recunosc că m-am îndrăgostit de unul acum trei săptămâni și că mi-am pierdut absolut capul.
Din păcate, m-a respins (deoarece s-a panicat) spunându-i că am avut pe cineva.
Într-adevăr, am 35 de ani, 2 copii şi o relaţie eşuată cu fostul meu coleg de serviciu de care m-am despărţit.
Mi-a cerut, totuşi, numărul meu de mobil. Am schimbat mesaje câteva zile la rând, am jucat transparent și i-am spus ce situația am exact. Mi-a spus că era singur, complimenta spunând că sunt o "frumuseţe"... mi-a spus că relaţia noastră o să fie complicată.
Avea într-adevăr nevoie să ştie că există un sentiment, un joc de seducţie şi admit că nu a fost un om corupt, a avut o mulțime de principii.
Dar, în ultimele zile, am primit un singur mesaje pe telefon de la el, în care zicea că are îndoieli serioase dacă va merge relaţia noastră. Ar trebui să renunțe la el? Îmi spun situația mea este complicată, deoarece el nu mă place fizic....

 
Ce părere aveți? Nu înțeleg oamenii... I-a făcut cineva farmece de s-a schimbat atât de mult?

                                                     Carmina, Madrid

La deschiderea cărţilor de tarot în zodia vieţii am văzut că el are totuşi o relaţie stabilă cu altă femeie, care l-a legat cu farmece de ea. Nu vei putea să-l ai fără dezlegarea lor!Sună-mă pentru alte detalii.

                                             Clarvăzătoarea Natalia



Contact clarvăzătoarea Natalia:
 0764.935747, 0722.440806, 0747.204443
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu