marți, 28 octombrie 2014

M-a trădat cu verişoara mea



De obicei, sunt foarte loială. L-am iubit pe Paul ca o nebună și el m-a iubit la fel de mult. Pe parcursul acestor doi ani, cât am stat împreună, nu am fost însă "ispitit" de un alt băiat, chiar dacă cineva mi-a plăcut, recunosc.
Dar, luna trecută, s-a întâmplat ceva care m-a dezgustat enorm. Paul m-a trădat cu verişoara mea! A sărutat-o ostentativ chiar în casa mea!  Știu că el nu ar fi avut curajul să facă asta chiar la mine acasă dacă ea nu i-ar fi băgat în cap că se poate. Dar zarurile au fost aruncate şi sufăr enorm. I-am alungat şi am plâns mult, pentru că am fost abandonată de acest om neserios.

 
Este el sau nu jumătatea mea? Verişoara mea, care adoră paranormalul şi magia neagră, i-a făcut cumva vrăji?

                                                               Jenny, Valencia

Paul este vrăjit şi s-a purtat prosteşte, pentru a-i da satisfacţie verişoarei tale.
Nu-ţi ascund faptul că are farmece făcute de care nu v-a putea scăpa decât după ce voi face un ritual sau două, pentru că farmecele făcute sunt extrem de puternice. Pot să le dezleg!

                                                      Tămăduitoarea Rahela

Contact: 0734.534009, 0748.361232
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
 Vizitaţi şi site-ul meu
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu