vineri, 17 octombrie 2014

Nu vreau să mai aud de iubire



După ce tatăl meu a avut un accident grav, prietenul meu a început brusc cu mici reproşuri, atunci când m-am dus la spital pentru a-l vedea pe tatăl meu. Nu i-a păsa de suferinţa lui!
În acest moment, m-am certat şi apoi despărţit de el, sunt prea dezgustată de Cornel şi nu vreau să mai aud de iubire. Oare i-a făcut vreo persoană farmece de s-a purtat atât de ciudat?

                                                         Matilda, Lyon, Franţa

Are pe alta şi nu mai vrea să fie cu tine, aşa am văzut în cărţile mele de tarot. Sună-mă, dacă vrei o şedinţă de magie la cabinetul meu.

                                                      Tămăduitoarea Ştefania




Cotact : 0747.993183
 Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu