marți, 14 octombrie 2014

M-a părăsit atunci când mă așteptam cel mai puţin



Mi-a spus că cearta noastră nu a fost planificată, deşi totul mă conduce discret către această concluzie.
M-a părăsit atunci când așteptam cel mai puţin! Cum se vede, nu m-a iubit ci a vrut doar să profite de corpul meu frumos, s-a jucat cu mine. Niciodată nu am reușit să-l resping, mă atrăgea fantastic. Poate prin vrăji? Vreau să ştiu, pentru că-l mai iubesc.

                                                                 Ozana, Chişinău

Pentru că i-a fost frică că nu-l accepţi, da, ţi-a făcut magie neagră ca să stai cu el. Te-a manipulat!
Dacă vrei să rămâi cu el, caută-mă la telefon să discutăm ceea ce trebuie să faci neapărat.

                                 Tămăduitoarea şi vizionara  Ecaterina



 Contact: 0742.697776, 0743.831809
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
 www.international-witches.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu