sâmbătă, 25 octombrie 2014

Vrea să se căsătorească cu cea mai bună prietenă a mea



Iubitul meu, la care ţineam ca la ochii din cap, mi-a trimis un mesaj ciudat ..
Mi-a spus că are ceva important să-mi spună şi am spus da. Apoi, mi-a declarat fericit, culmea, că vrea să se căsătorească cu cea mai bună prietenă a mea! Vă daţi seama ce stupoare am avut.
A fost foarte frumos cu el, nu neg, dar trist la final, din păcate. Sufăr şi plâng zi de zi. Nu pot să cred că m-a trădat! 


Oare nu i-a făcut farmece prietena asta a mea? mai am vreo şansă cu el?


                                                        Korina, Nisa, Franţa


Acest băiat este totuşi jumătatea ta. Da, admint că cineva i-a făcut farmece tocmai ca să te părăsească.
Trebuie să lupţi pentru a fi iar cu el! Vino la cabinetul meu pentru un ritual special de magie.

                                                   Clarvăzătoarea Sultana




Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina ei de pe site-ul:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu