miercuri, 29 octombrie 2014

Mi-am cheltuit toți bani cu el şi m-a lăsat baltă



Revenirea lui în braţele mele a fost minunată. Am fost din nou fericită, apoi brusc, iubitul meu a plecat.
M-a abandonat ca pe o cârpă! A fugit la alta! Mi-am cheltuit toți bani cu el şi m-a lăsat baltă pentru o femeie de nimic, divorţată... Sunt teribil de stresată. Tipa asta i-a făcut ceva lui Marcel? Farmece, vrăji, ceva de genul ăsta? Nu ştiu ce să mai fac ca să-l aduc la mine.

                                                      Bettina, Salonic, Grecia

Această femeie, care ţi l-a furat, este extrem de periculoasă şi a apelat la magie neagră ca să-l aibă sub papuci.
Există posibilitatea de a-l debarasa de acele vrăji puternice printr-un ritual special. Sună-mă însă pentru detalii.

                                                     Tămăduitoarea Sultana






Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi paginile ei de pe site-ul:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu