sâmbătă, 18 octombrie 2014

Soţul meu suferă mult după o iubire pierdută



Soţul meu suferă mult după o iubire pierdută, o fostă prietenă de-a mea pe care a cunoscut-o în casa noastră. Sunt blocată  pentru că m-am atașat de el şi nu vreau să-l pierd.
Mi se întâmplă numai lucruri ciudate, el spune că mă iubește, dar mi-am pierdut încrederea în soţul meu! Nu vrea să se oprească povestea noastră, în pofida imensei supărări pe care o resimt. Ce credeţi că ar trebui să fac? Am cununiile legate?


Vă mulțumesc pentru răspunsul dumneavoastră.

                                                            Cerasela, Nicosia

Iubirea lui ascunsă continuă şi nu se va opri până nu dezleg farmecele pe care le are!
Dacă vrei, caută-mă ca să-i fac un ritual. Sună-mă!

                                                       Tămăduitoarea Klara


Contact : 0755.270381, 0767.101640
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu