sâmbătă, 25 octombrie 2014

Soţia lui a aflat că el îmi face declaraţii de dragoste



M-am atașat foarte tare de un coleg de serviciu căsătorit, cu care comunic excelent.
Necazul este că soţia lui a aflat şi este extrem de geloasă. Crede că el o înşală! De altfel, pe undeva cam are motive. Recent, el mi-a spus că mă iubește, dar nu se poate despărţi de soţia lui. Au două fetiţe foarte dulci...
Este o iubire platonică, la distanță. I-am cerut să termine cu declaraţiile amoroase dar nu vrea să se oprească.


Ce crezi că ar trebui să fac ? Oare l-am încurajat prea mult? Are vrăji făcute?

                                                        Wanda, Lisabona

În cărţile mele, la deschiderea zodiei vieţii, culmea, am văzut că el este jumătatea ta!
Aşadar, ea are motive să se teamă şi de aceea, da, i-a făcut vrăji şi magie neagră voodoo. Este foarte periculoasă! Sună-mă pentru detalii, dacă vrei.

                                              Prezicătoarea Amalia


Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu