duminică, 5 octombrie 2014

Cineva mi-a făcut un blestem ca să fiu singură



Mă simt în mare formă, vă rog să mă credeţi, gata pentru fericire. Dar, iată, sunt tare singură!
Cu această sabie a lui Damocles şi a ceasului biologic peste cap, nu e atât de ușor de trăit, credeţi-mă.
Și mi-e rușine să fiu singură și fără copii la vârsta mea de 40 de ani. În familia mea, fiecare are viața lui, iar sora mea, chiar mult mai tânără decât mine, este căsătorită şi la casa ei.

 
Oamenii au început să se uite cruciş la mine și-au observat singurătatea mea, din păcate.Am nevoie de câteva cuvinte de mângâiere, de un pic de speranță.

                                                              Iuliana, Barcelona

Am deschis cărţile de tarot pentru tine în zodia vieţii şi am văzut că ai cununiile legate de către o femeie bătrână din familia ta, rudă îndepărtată.
Pot să te scap de asta numai dacă vii la o şedinţă magică. Sună-mă pentru a discuta şi alte detalii.
 
                                                               Maica Teofana


Contact: 0757.538412
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoare-online.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu