marți, 7 octombrie 2014

Am dovezi că mă trădează



În urmă cu două săptămâni a fost o mare discuție între noi, apoi el s-a schimbat radical faţă de mine.
L-am surprins vorbind cu o tipă la telefon pe un ton afectuos, dulce foc, cum nu face cu mine niciodată. L-am întrebat dacă s-a atașat de acea fată, iar el a răspuns nervos, era alt om, imprevizibil, rău. A strigat la mine, chiar a vrut să mă lovească!


Este el jumătatea mea? Merită să-l mai suport? Am dovezi că mă trădează, dar le neagă!


                                                    Sonya Frumuşica, Iaşi


Oricât ţi s-ar părea de ciudat, el este jumătatea ta şi va trebui să lupţi cu acea persoană pentru a rămâne cu el.
Sună-mă ca să stabilim detalii şi, mai ales, ceea ce trebuie să-mi aduci pentru şedinţa de magie.


                                             Clarvăzătoarea Paraschiva



Contact: 0728.747191, 0740.862835
Vizitaţi şi pagina ei de pe site-urie:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu