marți, 28 octombrie 2014

Soţia mea a fugit în Italia cu un vecin



Aduc pe această cale mii de mulţumiri doamnei clarvăzătoare Vanessa, arhicunoscută, pentru ajutorul acordat într-un moment delicat pentru mine.
După o despărţire de 2 ani de soţia mea, care a fugit în Italia cu un vecin care i-a sucit minţile, după doar trei şedinţe, a reuşit să o readucă acasă, la familia ei, unde îi este locul. Este jumătatea mea cu adevărat şi sunt deplin mulţumit!

                                                           Crişan, Roma




Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi siteul meu www.vrajitoarea-vanessa.com
Vizitaţi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com
Vizitaţi pagina mea de pe siteul
 www.vrajitoareledinromania.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu