luni, 6 octombrie 2014

Cred că mă înşală



Bună ziua, doamnă Vanessa!
Vă scriu cu o mare încredere, după ce v-am descoperit analizând site-ul www.vrajitoareledinromania.ro pe faimosul www.alexa.com, unde am văzut că are parametrii foarte buni, ceea ce m-a convins imediat să-l vizitez.
Sunt de doi ani cu prietenul meu și trăim împreună o poveste de dragoste relativ ciudată, pot să spun.
Ne-am certat de de mai multe ori. L-am găsit pe un site de întâlniri! Vorbeam cu el așa, doar pentru distracție, am văzut fotografii cu el, apoi ne-am cuplat serios.


Îmi jură că mă iubește, dar nu reușesc să-l înțeleg. Cred că mă înşală! Mi-a făcut vrăji tipa lui, că prea îmi merge prost în ultima vreme. Am nevoie de un sfat, vă rog doamnă Vanessa.

                                                   Alice, Bruxelles, Belgia

Deşi te iubeşte, nimic nu-l reţine să te înşele cu nonşalanţă. Are o prietenă permanentă, dincolo de tine, cu care se distrează. Se pare că nu va renunţa aşa uşor la ea, deoarece aceasta i-a făcut şi vrăji pentru a-l păstra lângă ea. Sună-mă pentru mai multe detalii.

                                                     Vrăjitoarea Vanessa

Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi siteul meu www.vrajitoarea-vanessa.com
Vizitaţi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com
Vizitaţi pagina mea de pe siteul
 www.vrajitoareledinromania.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu