vineri, 3 octombrie 2014

Prietenul meu nu mă mai înțelege



Prietenul meu nu mă mai înțelege de când şi-a pierdut locul său de muncă,  este foarte diferit.
Chiar acum (și timp de câteva săptămâni), este nepoliticos cu mine, mi-a spus "nu știu cum" să-l mângâi, "sunt stresantă", că "vorbesc doar despre lucruri psihologice" etc. De fapt, este tot mai închis în sine şi nervos pe mine, mai ales când îi spus despre nevoile mele. Nu înseamnă nimic pentru el!
Nu știu ce să fac! Nu pot face nimic ca să-l ajut să-şi găsească un serviciu. Degeaba îi spun des cuvinte pline de iubire (I-am oferit un cadou frumos acolo trei zile, dar se pare nu este suficient pentru a calma).
Trăim la distanță și el nu vrea să mă vadă în acest moment, dar nu-mi spune nici s-a terminat totul între noi.

 
Sunt între două decizii, nu mă simt gata pentru a merge înainte cu un asemenea om, nu sunt mulțumit cu el. Viața lui este grea, nu vrea să avem niciun dialog și am nevoie de atât de mult de a împărtăși idei şi sentimente...
I-a făcut farmece cineva? Sunt tare confuză, credeţi-mă. Am studiat pe www.alexa.com mai multe site-uri şi am ajuns la concluzia că acesta, www.vrajitoareledinromania.ro mă poate îndruma spre o vrăjitoare care să mă ajute cu adevărat.

                                                  Carmella, Toledo, Spania

Şomajul provoacă multora angoase. Dar el se confruntă şi cu vrăji puternice pe care i le-a făcut un duşman ca să-l distrugă. Sună-mă pentru o şedinţă!

                                                      Prezicătoarea Amalia



Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu