sâmbătă, 11 octombrie 2014

Mă întreb serios dacă el este jumătatea mea



Comportamentul prietenului meu pare a fi bun pentru mine. Dar recent am început să am suspiciuni cu el de când unii oameni mi-au spus că l-au văzut la braţ cu altă femeie şi m-au întrebat dacă mai suntem împreună.
Trebuie să precizez că am avut foarte multe dezamăgiri din partea bărbaţilor în viaţă până acum.
Dar acum încep să întreb serios dacă el este jumătatea mea. Să am sau nu încredere în acest om? Chiar și la vârsta de 31, uneori, pot fi un pic surprinsă de anumite situații.
Ai putea să mă ajuți? Mulţumesc anticipat.

                                                                 Adina, Amsterdam

Nu este jumătatea ta, este sortit alteia. Dacă totuşi vrei o relaţie de durată cu acest bărbat, atunci sună-mă!

                                                  Clarvăzătoarea Irina Ioana




Contact clarvăzătoarea Irina Ioana:
0743.434791, 0721.161456
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu