luni, 6 octombrie 2014

Mi-a făcut vrăji ca să stau cu el?



Sunt de șase luni cu Luigi și-mi place. A fost instructorul meu de școală de șoferi și m-a îndrăgostit subit de el. Am văzut siteul www.vrajitoarero.com pe www.alexa.com, am intrat curioasă pe el şi am dat peste profilul tău. Aşa m-am decis să te caut!
M-am dus cu prietenul meu din acea perioadă şi aveam ochi doar pentru Luigi, m-a vrăjit total. L-am uitat repede pe celălalt de dragul acestui tip fenomenal. Mă simt bine acum în compania lui, așa că am decis să-i spun că vreau să rămânem împreună. Greşesc? Mi-a făcut vrăji ca să stau cu el?
Vreau să ştiu adevărul. Mulţumesc anticipat.

                                           Carmen, Montreal, Canada

Nu este numai dragoste la prima vedere, cum probabil ai crezut iniţial, ci şi farmece puternice care acţionează permanent asupra ta ca să fii îndrăgostită până peste cap de el.
Dacă vrei protecţie, sună-mă!

                                                         Vrăjitoarea Melania




Contact: 0768. 952.523
Vizitaţi şi pagine ei de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu