joi, 2 octombrie 2014

M-a trădat cu o verişoară



Am nevoie de ajutor! Sunt într-o relație cu soțul meu de 10 ani și am fost căsătoriți timp de 5 ani.
 Am aflat săptămâna trecută că soțul meu, într-o nebunie sexuală, m-a trădat cu o verişoară. Ea nu l-a respins!
Au fost plecaţi timp de 8 zile la munte în Croaţia! Primul meu gând a fost să divorțeze dar în îl iubesc! Sunt blocată între sentimentele mele de cedare şi de respingere!
Oare cineva mi-a făcut farmece ca să-l pierd? Vă mulţumesc anticipat pentru răspuns.

                                                                       Betty, Torino


Se pare că o femeie în vârstă, probabil mama ei, ţi-a făcut farmece pentru a te despărţi de acest bărbat pe care îl iubeşti. Vino la mine la o şedinţă de magie ca să alung acele farmece care te distrug.

                                                        Clarvăzătoarea Lenuţa




Contact : 0754. 887772, 0767.162177
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu