luni, 20 octombrie 2014

M-a trădat mişeleşte cu cea mai bună prietenă a mea



Am a avut încredere oarbă în soţul meu şi uite că m-a trădat mişeleşte cu cea mai bună prietenă a mea. N-aş fi crezut!
Pentru el am fost ca o cârpă cu care a crezut că poate să facă orice, o sclavă și nimic altcineva, dar jocurile lui au luat sfârşit. L-am alungat imediat ce am aflat de ticăloşenia lui.


Se întâlnea cu ea pe ascuns ... Când am aflat amândoi sunt împreună, am luat foc. Acum, ştiu că a lăsat-o şi gravidă! I-a făcut farmece ca să mi-l fure? Toate îmi merg aiurea de la plecarea lui.

                                                                    Gilda, Paris

Relaţia lor durează de ani buni iar tu, abia acum ai aflat. Au fost extrem de secretoşi. fireşte.
Da, în cărţi mi s-a arătat în mod clar că el are vrăji puternice făcute numai că eu pot să-l scap de ele, dacă doreşti.
Vino la unul dintre cabinetele mele la o şedinţă. Dar sună-mă înainte!

                                                   Tămăduitoarea Elena


Telefoane : +40 723 477 099 sau  +40 753 814 496
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu