luni, 20 octombrie 2014

Gândul lui este mereu la fosta lui iubită



De 5 luni sunt într-o relație cu un prieten din copilărie cu care m-am reîntâlnit întâmplător, după ani buni în care nu ne-am mai văzut.
El tocmai  s-a despărţit de o fată şi eu am picat la fix, cum s-ar spune. Numai că gândul lui este mereu la tipa aia şi nu poate să o uite, de parcă l-ar fi vrăjit.
Este posibil aşa ceva? Ce să fac?

                                                           Maximiliana, Praga


Este chiar adevărat! Tipa în cauză i-a făcut farmece ca să-l ţină lângă ea. Dar eu pot să te scap de ele, dacă vei dori. Sună-mă pentru mai multe detalii.

                                                     Clarvăzătoarea Nadia




Contact: 0767.539296, 0736.997707, 0049.15171145001
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu