duminică, 12 octombrie 2014

O tipă mi-a furat iubitul



Când am aflat că iubitul meu mă trădează cu cea mai bună prietenă, l-am lăsat baltă iar acum, şi el este singur.
I-am cerut să revină totuşi la mine dar după ce am făcut primul pas, ceea ce l-a cam uimit, nu a cedat! Se vede cu tipa aia şi mor de nervi! Ce i-a făcut? Farmece? Vrăji? De ce nu poate să o lase?
                                                 
                                                   Sabina, Nisa, Franţa 

Nu are cum s-o lase deoarece farmece chiar îşi fac efectul asupra lui, după cum constaţi. Are nevoie de de un ritual ca să le alungăm din jurul lui. Sună-mă pentru detalii! Dacă vrei să ai linişte, sună-mă la numerele de telefon: 0764.588027,0727.289524, 0744.211524.

                                                        Vrăjitoarea Brăţara




Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu